-
Пазарът на персонални луксозни стоки ще се свие за първи път от финансовата криза
По-високите разходи и намаляващата лоялност на клиентите карат купувачите да избягват марките от висок клас през 2024 г., което свива печалбите
-
Западните марки губят почва за сметка на по-евтините опции и в самия Китай
Дори и традиционни любимци като Nike и Uniqlo наблюдават спад на продажбите на фона на обръщането на потребителите към по-евтини алтернативи – „пингти“
-
Слабото представяне на Китай струва на Бернар Арно 37 млрд. долара
Той е на пето място в индекса на най-богатите хора в света, а неговата LVMH изтри пазарна капитализация за 150 млрд. евро
-
Chanel придоби сграда на престижното авеню „Монтен“ в Париж
Настоящото портфолио на Chanel включва имоти на стойност над 7 млрд. долара
-
Облаците над европейските луксозни марки на борсите се сгъстяват
Загубата на пазарна капитализация за 240 млрд. долара в сектора изглежда е само началото
-
Бернар Арно загуби повече богатство от който и да е било друг милиардер през 2024 г.
Основната причина е поевтиняването на акциите на неговата LVMH след разочароващия отчет
-
Няма такова нещо като „прекалено луксозен“ за сътресенията в сектора в Европа
Китайските потребители оставиха отпечатъка си в последния сезон на отчетите, който достигна дори и до гиганти като LVMH
-
Печалбата на LVMH за първото полугодие се свива с 14%
Органичните приходи на бизнеса за модни и кожени изделия на група са нараснали с 1%, около половината от това, което очакват анализаторите
-
Печалбата на Swatch се срина със 70% заради слабото търсене в Китай
Налице е и 14% спад на продажбите до 3,45 млрд. швейцарски франка за първите шест месеца на тази година
Таг луксозни стоки
Пазари